Spring naar inhoud
logo
Gemeente
Amsterdam

Centrum Begroot 2024

Veelgestelde vragen

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Stuur dan een e-mail naar centrumbegroot@amsterdam.nl

Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden!

Ik ben geen bewoner van stadsdeel Centrum, maar wil wel graag een plan insturen. Kan dat?

Ja, dan kan. Iedereen mag een plan insturen als het een plan maar ingediend wordt in het gebied in stadsdeel Centrum waar het zal plaatsvinden. De bewoners van dat gebied in stadsdeel Centrum bepalen uiteindelijk welke plannen er in hun buurt worden uitgevoerd.

Ik ben niet zo handig met computers. Kan ik mijn plan op een andere manier indienen?

Als u het lastig vindt om een plan in te dienen, vraag dan hulp van vrienden, familieleden of buren. Ook kunt u voor hulp naar een buurtkamer in uw buurt of mailen naar centrumbegroot@amsterdam.nl. U ontvangt dan zo snel mogelijk een e-mail met informatie. Zo nodig word u gebeld. Laat dan ook uw telefoonnummer achter.

Ik heb een plan ingediend, maar ik wil mijn plan graag wijzigen. kan dat?

U kunt uw plan aanpassen zolang de planindienfase loopt. U moet hiervoor ingelogd zijn met het e-mailadres waarmee u uw plan heeft ingestuurd.Lukt het niet, stuur dan een e-mail naar centrumbegroot@amsterdam.nl en dan helpen we u graag verder.

Hoe kan ik mijn ingediende plan op delen, bijvoorbeeld op mijn Facebookpagina, Twitter, Whatsapp?

Op uw planpagina vindt u rechts bovenaan onder het kopje ‘Deel dit voorstel’ een knop om uw plan te delen via Facebook, Twitter en e-mail. U kunt natuurlijk ook de URL van uw planpagina kopiëren uit de adresbalk van uw internet browser, en deze zelf delen met uw buurtgenoten.

Mijn plan is gekozen. Hoe komt het bedrag op mijn rekening te staan?

Als uw plan gekozen is dan moet u alsnog het bedrag aanvragen via de link van het Subsidiebureau: https://www.amsterdam.nl/subsidies/subsidieregelingen/subsidie-buurtbudgetten/. Mocht u vragen hebben over het aanvragen kunt u deze stellen via subsidie@amsterdam.nl. Deze aanvraag moet u indienen om het bedrag op uw rekening te krijgen. Als het plan via afdelingen binnen de gemeente wordt uitgevoerd hoeft u uiteraard geen aanvraag in te dienen.

Hoe veilig is deze site?

De gemeente neemt beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken. Meer weten over privacy en beveiliging van persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.

Waarom heb ik geen wachtwoord nodig om in te loggen?

Uit gebruiksvriendelijkheid werkt deze site zonder wachtwoorden. U hoeft geen wachtwoord te onthouden om toegang te hebben tot de site. Bovendien vinden wij het veel veiliger om geen wachtwoorden op te slaan van onze gebruikers. Op die manier kunnen wij de privacy het beste waarborgen.

Inloggen kan nu door via de knop ‘aanmelden’ direct rechts onder de menubalk uw e-mailadres in te vullen. U ontvangt dan een e-mail met een link waarop u kunt klikken (een zogeheten login-token), waarna u ingelogd bent. Dit hoeft u maar één keer te doen, want hierna blijft u bij elk volgend bezoek aan de site gewoon ingelogd!

De site werkt niet. Waar moet ik dit melden?

Vervelend dat u problemen ondervindt met de site. We willen dit zo snel mogelijk oplossen. E-mail naar centrumbegroot@amsterdam.nl. Vertel kort waar het mis gaat (welke stap in het proces) met, indien mogelijk, een screenshot van de foutmelding/de pagina. Vertel ook op welk apparaat dit gebeurt (computer, tablet of telefoon) en in welke internet browser (chrome, internet explorer, firefox, safari, etc). Hoe vollediger u uw probleem omschrijft, hoe sneller we u kunnen helpen.

Login om verder te gaan

Hou mij op de hoogte




Geef mij een nieuwe code

Annuleren